Blog project day 1 - task completed

Deci da gen ,


Adik daca as putea sa incep mai gresit dpdv lingvistic as face-o dar chiar nu am inspiratie dupa pinot gris-ul asta.

Deci da, se termina prima zi de bloggerit, successful as putea spune, toata lumea fericita...acuma sper sa mai shmirgheluiesc ceva pe la aspect dar asa in mare n-o sa-mi bat prea tare capul si consum timpul cu asta (:-j nici eu nu ma cred).

Aniuei planu e urmatoru :

1.Fac de haleala in urm zile deci sa vedem ce o iesi...

2.Dau idei de nunti ca tot ma pasioneaza asta...(Ani do not uari nu dau ideile pe care le pastrez pentru tine si nici nu am vreun plan pentru mine deci we're cool!)

3.O sa va stresez cu muzichie, pai nu pot altfel, si fara aer pot da nu fara muzica, nu ma injurati, nu ascultati daca nu va place, asta e, am si eu o manie (una, doua, noua... [mii])

4.Sper sa ma descurc sa imi fac un blogroll ca tare imi place ce mai scriu unii si altii, poate mai sunt si altii de aceasi parere..daca stiti voi teach me..daca nu traiasca gugle.

5.Ma gandeam sa va zic ce pareri am despre diverse puburi, cluburi, restaurante am mai vizitat, inca nu stiu daca am voie (reclama/antireclama issue).

Momentan va las cu un cantecel lesinat dar foarte dragut,


Multam de citire,

Za auter





Si P.S. (ce? credeati ca glumesc??) Nu auzi muzica, ascult-o!


Ah, inca una :

3 au comentat...:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Bebe spunea...

Tananana

Bebe spunea...

Prima zi, tres belle.

Keep up.

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...