Sa ploua cu carnati!! 3D!

Baiii, am fost la "Cloudy With A Chance Of Meatballs"! Bai si am ras! Media de varsta a spectatorilor undeva la 15 ani avand in vedere faptul ca copchilaria nu venea neinsotita deci va imaginati cum aratam eu in acel peisaj =)).

Da, bai da frumos, adik ce iti poti dori de la viata mai presus decat o ninsoare cu inghetata???
Hmmm, spuneti voi ca mie nu imi trece nimic prin cap, dar nimic!
Frumos si fara substanta, fara frecari neuronale, fara sentimente ravasite, fara depresii, fara impresii!

Singura chestie pe care mi-o evoca filmul asta e o discutie pe care o purtam cu mama cand aveam vreo 8 ani si anume cum de ea nu e pasionata de desenele animate, adik cum de e posibil, ea chiar nu vede cat substrat psihologic si potential educational si de dezvoltare emotionala exista in materialele astea?? Gosh!

Concluzie: n-am ras cu lacrimi, n-am plans in surdina, n-am invatat nimic daaar.... It was soooooooooo much fun!



:P

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...