Xmas...

"Dupa orice furtuna rasare soarele" ... sau era "linistea de dinaintea furtunii"...eniuei...dupa depresia de ieri avusei azi parte de Craciun dupa cum urmeaza:

First, plimbare in Bamboo....Nuuuu, nu clubul, magazinul!! Super tareee! Deci plin de chestii care mai de care mai stralucitoare, luminoase, colorate, delicioase, numa prostii inutile si deloc recomandate de fashion trenduri, daaaaaaaaaaar who cares, sunt SUPERBE...daca era Mosu himself acolo si nu l-as fi bagat in seama, too many goodies for one to handle, wish I could live in the damn store...{sigh}


Second, vazut A Christmas Carol, da da 3D la Liberty, misto tare...bine ca as fi avut o gramada de comentat dar m-am hotarat sa fiu o optimista si o binevoitoare si bine am facut, m-am simtit ca la 9 ani cand am vazut prima oara o veche varianta a filmului. Adik ce sens are sa trisezi ochelarii 3D, tu ai dat banii pe film si ce sens are sa te agiti ca unele efecte mergeau mai bine lucrate...You got the magic of the story for yourself at least just for one night...


Noapte buna copii!!!





P.S. Mancarea japoneza e super tare, reconfirm pozitia. Over and out!

2 au comentat...:

Bebe spunea...

Intradevar, bun filmul. Dar recomanda la lume si Old Dogs :).

Kta spunea...

Recomand dupa ce vad, nu asa e logic :P ?

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...