Pana la urma...

Normal, m-am enervat! M-am stresat, deprimat, agitat, consumat! Degeaba dom'le, nu e speranta....Sa va povestesc...

Ca sa zic asa, ma tot intrebam "Eu cu cine votez?" ca un cetatean turmentat care ma aflu. Si intr-un moment in pica fisa, fericire mare, astept cu nerabdare ziua cand s-o pupa stampila cu biletul de vot......dar....n-am buletin de Bucuresti!!

Drept urmare merit sa fiu pedepsita...adik ce, tot provincialu' sa aibe drept in capitala??..Ia hai sictir!

Ca un copil cuminte ma duc cu bolintinu dupa mine catre o oarescare sectie speciala (autogara Filaret)...mai mai sa mor de inima...coada de cel putin 4 ore asteptare...mi s-au inmuiat genunchii...m-am urcat in autobuz (care era plin de concetateni cu tot cu buletinele aferente, gata de stampilare)si intreb cu glas tremurat daca stiu cumva cam care este statusul la spitalul Baltazar....cu candoare si cu mila mi se raspunde ca am sanse, deci sa incerc totusi...La prezentarea la locul faptei same situation...daca erau moca vaccinurile de porcina,aviara si ebola tot nu era asa o coada...In disperarea momentului incep sa dau telefoane sa aflu pe unde as putea sa imi exercit si eu dreptul de cetatean al patriei insa pe nicaieri lucrurile nu stateau mai bine. Rezultat partial ora 15.00 - ora 18.30 Catalina vs. proasta organizare a alegerilor : 0 - 1. Rezultat final dupa inrosit telefonul : 0 - 2.

Sa traim bine,



P.S. Dupa asemenea evenimente economia simte un mic impus pentru ca cetatenii deprimati si enervati vor cumpara si consuma substante care ajuta la iertarea pacatelor electorale. Sa aveti pofta..

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...