Daca nu noi, atunci cine?

Da stiu, fac propaganda, sunt lame si boring, stiu. Ei si ce daca, e blogul meu deci fac si eu ce pot, cum pot si mai ales cum vreau . Sunt subiectiva si comoda. Si de nisa, si neinspirata . Merg pe drumuri sigura catre maxima "audienta".
Dar prea mi-a furat boala asta idioata multi prieteni si cunoscuti, prea multi. Nici nu vreau sa intru in psihologia subiectului, nici un dezbateri despre Romania, sistemul sanitar sau alte lipsuri ale progresului medicinei. Ce sens are avea?

Eu stiu atat..am primit o invitatie pe faisbuc la o cauza a unui om care pana de curand era considerat  un tip cu picioarele pe pamant (click pt blog) si care acum fara vreo explicatie logica a fost redus la un simplu bolnav de leucemie. Si nu e corect.

Nu mesajul e impresionat, nici macar ideea ca ar putea sa ni se intample si noua nu conteaza (oricum prin definitie omul e superficial si se considera imun, empatia e doar vopseaua de pe Dacie). Poate trebuie sa afli multe vesti d-astea ca sa te cuprinda furia care m-a cuprins pe mine. Poate sunt eu nebuna si muiere plangacioasa si am nevoie de o cauza ca sa refulez emotional pentru toate vechile mele "traume". Poate! Dar ce conteaza?

Uite ce zice cauza (link direct):



"Într-un pat de spital, cu o perfuzie de citostatice picurând in vena, iată prima fază a tratamentului împotriva leucemiei acute, boală cu care Daniel a fost diagnosticat nu mai departe de acum 2 luni.

Partea bună este că are din nou un scop pe care vrea cu adevarat sa-l atinga: să se vindece. Mai corect spus, să obţină remisia completă. Vindecat 100% nu va fi niciodată, pentru că tot timpul va exista posibilitatea ca boala să erupă din nou.

Aici intervenim noi, prietenii lui, care vrem să îl ajutăm în lupta cu leucemia. Te rog să ni te alături!

Conturile în care se pot dona sunt deschise la Banca Transilvania, Agenţia Panduri, Bucureşti:
EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
RON: RO57BTRL064013HAF02712XX


  1. Avem nevoie de suport material pentru transplantul lui Daniel, care poate fi realizat numai în străinătate: 150.000 EUR.
  2. www.ionatane.blogspot.com"


Atata am avut de zis. N-am nici un sfat, nici o indicatie. Faceti ce vreti. Dar daca ati ajuns pana la randul asta am speranta ca va pasa , ca vreti sa fiti mai buni, ca va e frica. Si e un lucru bun.

Sanatate maxima prieteni!

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...