Povestea budincii de legume si pui - mexican style ay ay ay ay ay!

A fost odata ca'n povesti un vecin nebun. Care avea o nevasta si mai nebuna. Si cum erau ei asa nebuni amandoi s-au gandit cum sa faca sa nu se plictiseasca. SI s-au hotarat ... in fiecare noapte pana la orele 4 a.m ori sa se iubeasca ori sa se tiganeasca pana cand toti vecinii de cartier, cainii si copii lor vor incepe si ei sa urle.. de durere si de nervi.. si uite asa pe unii dintre ei ii loveste inspiratia si hamintirilii...

Asa mi-am adus eu aminte de budinca asta azi la 3 dimineata...si printre urlete si alte cele m-am hotarat.. va vin eu de hac... fac budinca si nici prin cap sa nu va treaca sa veniti la usa mea sa va dau...ca va dau..cu ciocanul de snitele..in cap..Hayaaa!



Si am purces la fapte. Pai in primul si in primul rand mi-am dat jos de prin dulap un vas de yena de marime medie. curatat, uscat, uns cu uns, tapetat cu pesmet si l-am lasat deoparte ca deja alte intamplari marete imi stateau in gand.

Am luat urmatoarele:

O punga de legume congelate (sau echivalentul in mazare, porumb si ardei gras rosu)
O ceapa alba si un fir de ceapa verde - tocata marunt, respectiv rondele
Cateva ciuperci proaspete (~jumatate de conserva) feliate
2 cartofi fierti in coaja si apoi taiati cuburi
Jumatate de legatura de patrunjel tocat marunt
o bucata de piept de pui afumat - cam la 300 de grame
3 oua
un iaurt mare (sau lapte batut)
100 g faina
200 de grame de branza de oaie mai uscata sau feta sau branza cu mucegai in functie de fitele mancaciosilor
sare, piper, busuioc, oregano, un varf de cutit de nucsoara


Optional
O mana de fasole verde daca aveti prin frigider, fiarta si taiata cam la 3 cm
O mana de fasole rosie sau neagra - fiarta
Menta - sunt dementa, pun menta si'n ciorba, nu trebuie sa faceti ca mine

Intr-o craticioara mai mare puneti o lingura de ulei de masline la incins si apoi puneti ceapa alba pe care o lasati sa se inmoie putin - then aruncati si puiul tocat marunt , n-asteptati prea mult si puneti si legumele mexicane , inca 2-3 minute la foc iute si puneti si ciupercile + jumatate de pahar de vin alb sau supa de pui sau apa. Tineti pe foc pana cand se evapora putin apa, cam 3 minute si lasati sa se raceasca.

Intr-un castron amestecati restul de legume cu branza, patrunjelul si legumele de mai sus racite. Bateti fara mila ouale cu iaurtul , condimentele si faina si turnati peste legume, amestecati strasnic si puneti toata compozitia in tava.

Dati la cuptor pentru jumatate de ora la foc mediu - cam pana cand se intareste toata treaba asta. Lasati sa se raceasca si taiati-o cuburi.

Eu una o halesc mojiceste cu niste sos de rosii cu busuioc dar merge si cu smantana sau iaurt sau simpla, rece sau calda . E un fel de alternativa la mega omleta de o faceam pe vremurile studentesti cand aveam de toate prin frigider si mai nimic care sa imi placa...plus ca innebuneam colegii cu busuiocul si obligat fortat hraneam juma de palier....asta e ..arta cere sacrificii!

Si pentru vecinii mei de la bloc....sa traiti fericiti pana la adanci batraneti ca eu plec si un geam la balcon tot va mut din loc.

Hai noapte buna copii!

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...