Ceainaria Cotroceni in personal chillout hotspot top 10

Si uite asa imi mai aduc aminte de diverse locuri prin care am fost, care mi-au placut si de care am uitat total. Adik imi aduc aminte altii...tot e bine!

De ce imi place:



  • E iarna deci tot trag spre locuri calduroase si la propriu si la figurat, ceva mai intime decat in alte sezoane, locuri fara pretentii unde sa te poti duce linistit fara ca nimeni sa nu strambe din nas ca arati ca un papusoi dupa furtuna (care si fuse ieri de fapt).
  • Ceai buuun, ai de unde alege, fetele iti recomanda ceva "baubil" in cazul in care tu nu stii ce sa iei. Bun yogy cu lapte, bun sunshine reggae si altele asemenea.
  • Prajiturele yummy, ca la bunica, de la pachet ce-i drept dar fix ce ti-ai putea dori langa un ceai fierbinte, serbet si dulceturi (capsuni si menta, de vis!)
  • Ca vii ca innamoratu' sau cu gasca nu pleci nemultumit, atmosfera te indeamna la discutii filozofice, la povesti, basme, poante si altele asemenea, apropie oamenii si ii face mai ingaduitori si mai interesati de ce au ceilalti de spus.
  • Muzica buna, veche, dospita, linistita, la un volum rezonabil care again te transpune in acea stare de bine, de Don't worry be happy, de Dreams aloud, de Return to innocence.
  • Preturi rezonabile, cam 10 lei ceainicul de 2 persoane - in 2 ore beti 2, 5 lei serbetul, 3 lei prajiturelele, servirea rapida, nu am avut surprize.
Ce ar merge schimbat:
  • Imi placea mai mult varianta nerenovata, cu aspect de buncar parasit, rosul de pe pereti e un pic cam prea tare, au luat paravanele :( 
  • Ceva perne mai comode, mai inalte, cam amortesti pe actualele. Plus ca imi aduc aminte de saltelele de la sala de sport, verzi, din prelata, hm,, tragedy...
  • Sa isi faca mai multe meniuri ca cel putin unul sa ramana pe masa dupa ce ai comandat, e enervant cand vine din 5 in 5 min sa vada daca mai ai nevoie de ele, ca da mai ai nevoie de ele, sunt o gramada de amestecuri acolo care merita macar citite :P
  • Cam atat.

Enjoy!

    0 au comentat...:

    Trimiteți un comentariu

    Da-ti cu parerea!

    Arhivă blog

    Despre mine

    Fotografia mea
    Wonderville - Bucuresti, Romania
    Tzacalina mai copii...