Traume post craciunesti

Si-a trecut si Craciunul asta, of fir-ar! Si ca orice Craciun sanatos la cap ne-a cadorisit cu iminenta depresie "Frate vine ianuarie" pe care o pitim dupa mult prea transparentul paravan numit "Frate ma urc pe mese de Revelion sa uit de toate!"

Guess what : Anul asta nu sunt deprimata!! Ha!! De ce?


Pai 1, ca nu am fost in spiritul Craciunului prea tare si ce bine a fost. Adica am mancat sarmale, am baut vin, am ras, am glumit, am spart bani in magazine pe cadouri, mi-am amintit de tinereturi dar am lasat-o mai moale cu sentimentalismele. Si-a mers!

Doi, I spent a big amount of time bucatarind si n-am avut timp de ganduri "de santana" cum ar zice un amic. N-am mancat ce am gatit = nu m-am indopat = no indigestie = faceti si voi la fel ca e amuzant sa ii vezi pe ceilalti cum iau ranitidine si beau ceai de sunatoare in a doua zi de Craciun!

Trei, facut karaoke night cu neamurile tinere - frumos frumos, distractie retard dar cu efect de tavaleala prin zapada si miros de vin fiert - am mers la sigur - grup mai dezorganizat ca asta n-am vazut de cand sunt, am avut si audienta deci am avut ocazia sa mai speriem si ingrozim de moarte pe cineva si anul asta , yey!

Patru - aplicat skillul de evitat discutiile serioase cu parintii, plansetele de inaintea plecarii la Bucuresti exprimate in cantitati industriale de lacrimi si jelituri ale partii feminine a familiei - exagerez dar nu prea mult. Pfiu am scapat fara traume si re-re-re-confirmari ale executarii planurilor stabilite pentru viitorul mai mult sau mai putin apropiat. Doamne ajuta!

Cinci - evitat filmele cu spirit santaclauzesc - frumoase bre, dar mai lasa-ma ca ma doare capul dupa! Vazut like a xilion Criminal Minds episodes, mai da cu emotia craciunului in mine daca poti, eu tocmai am vazut 5 jumatati de oameni la propriu - trucate dar... Merge bine ca zeama de varza dupa pomana porcului! Am dormit ca un prunc... Sa incep sa imi fac griji...sau sa incepeti voi?? ;)) I still know what you did last summer ! =))

Sase (...cai frumosi) -  Say NO to slow music, any kind, no reason accepted. Face rau, rau, rau, oricum ai da-o tot in melancolii vascoase si insolubile o dai. So DON'T! {a se evita efectul "Have you ever been so happy that you're sad"}

Eh si-au mai fost si altele asemenea, prea multe pentru a fi mentionate. Stiu sunt o imatura dar am ales sa fiu o imatura sanatoasa la cap, decat una drunkemo. (Matura n-o sa fiu niciodata decat pentru cei care nu ma cunosc prea bine si nu isi dau seama despre ce e vorba in lumea Tzacalineasca).


And God it feels good!




P.S: Scuzati postul focusat pe mine (eu, je, myself, I, me, moi, ioooo) dar e parte a terapiei :))

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...