Sandvisuri din lipie pentru copiii cuminti

Acuma nu va luati dupa notiunea mea de copii. Copil e si mamaia in my sick and twisted mind. Deci haleala urmatoare nu fu testata pe copchiii mai tineri de 21 de ani so...be advised

Aniuei (adica calea Anielei :P caci intrunirea pentru care am inchipuit sandvisurile in cinstea ei fu)...cam pentru 20 de portii am procurat de la magazin si din frigider urmatoarele treburi:

1 pachet lipii din cele mai maricele {vom folosi doar 10 bucati sau cat ne tine umplutura}
250g sunca de curcan
100g mozzarella
250g cascaval, merge si afumat, eu am luat din cel normal la cap
100g masline negre si verzi feliate
5 ciuperci
3 rosii
1 castravete mai mare
1 leg. de ceapa verde

frunze de busuioc si menta
frunze de salata, creata daca gasiti
2 linguri pesto
2 linguri branza topita mai moale, eventual cu verdeata
2 linguri suc de rosii
sare, piper, oregano, coaja de lamaie sau lime, jumatate de catel de usturoi pisat si un strop de ulei de masline

  • Lipiile se taie in 2 si se pun inapoi in punga sau se acopera cu folie de plastic sa nu se usuce.
  • Rosiile se spala, se pun in apa clocotita si se curata. Le taiem frumos in 2 si scoatem miezul si apoi le tocam cubulete.
  • Castravetele se toaca cuburi , presaram o lingurita de sare peste el si il lasam pana terminam cu restul pregatirilor apoi il scurgem bine bine de zeama.
  • Ceapa verde o curatam, o spalam si taiem fiecare fir in 4 si apoi marunt.
  • Sunca o taiem tot cuburi.
  • Cascavalul il radem.
  • Mozzarella o taiem cuburi mici (ca sa nu ramana lipite intre ele , se ia cate o mana de cubulete in palme si se freaca fooarte putin, miscarea e cam aia de la perisoare doar ca nu insistam prea mult; doamne iarta ce explicatie de te doare mintea)
  • Frunzele de menta si de busuioc se toaca si ele la creierii capului
  • Toate treburile de mai sus se amesteca bine intr-un castron {in afara de lipii doooh}
  • Frunzele de salata se spala bine, se scurg si se taie in 2 pe lung
  • Din pesto, branza topita, sucul de rosii, un praf de sare si de piper, usturoiul pisat, o lingurita de coaja de lamaie si un fir de ulei de masline facem o baza pentru sanvisuri.
  • Se ia cate o jumatate de lipie iar in mijloc punem o lingura din amestecul de mai sus, apoi cate o jumatate de frunza de salata si peste ea o lingura cu varf  din amestecul de legume si alte minuni. Se impatureste in 3 formand un triunghi misto :)) 
  • Fiecare sendvis se baga in sanvishmaker mama lui pentru 1 minut, cat sa se crocanteasca lipia. Eu sunt mai norocoasa si nu am masinarie d-aia cu 4 triunghiuri in ea pentru ca o urasc ca imi turteste sanvisurile. Asta din bucataria mea e simpla, are doar un grill. Si apropo de grill daca n-aveti instrumentul asta tipic studentesc  pe care nici eu nu il folosesc decat de 2 ori pe an, si mai ales daca aveti cuptor electric/grill electric le puteti pune fara grija pe gratarul acestora la temperatura mare pentru un minut.

Ta daaah!

Kids, dinner is ready!

P.S.1: Urmeaza si prajitura aferenta adica ChocoCheeseCake Kstyle de 3 x C :)), dar asta maine ....

P.S.2: Cum Doamne iarta-ma sa scrie corect sandvis ca nici o varianta nu imi pare corecta?

Au revoir copains!

0 au comentat...:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!

Arhivă blog

Despre mine

Fotografia mea
Wonderville - Bucuresti, Romania
Tzacalina mai copii...