Friends ... volumul 2 {to be continued}

Si pentru ca suma totala a gandurilor mele vis a vis de friends tinde linistit spre infinit, m-am gandit eu ca ar mai merita sa va zapacesc neuronii cu ceva poezii despre my buddies.

Si poeziile ar cam fii despre mici gesturi pe si le fac pretenii intre ei...subiectiva cum sunt va povestesc si eu despre ce am vazut, auzit pe la mine si pe la altii.


Story no.1:
Stiu pe cineva, nu zic, persoana importanta, care m-a scos de infinite ori din tot felul de situatii care mai de care mai jenante si mai idioate. Nush sa zic care fapta m-a impresionat mai tare insa imi amintesc cu nesfarsita recunostinta cum acea persoana, desi eram certati de moarte, m-a scos din cea mai mare gaura financiara, cand eram in culmea disperarii si a depresiei aferente unui astfel de moment, totul cu simpla explicatie ca ii merit pentru ca i-am facut saptamana de munca mai usor de suportat. Alta data mi-a desenat o felicitare desi nu era unul dintre cele mai mare atuuri si placeri ale sale doar ca sa scoata dintr-o mare stare darkonihilista - n-am vazut mos craciun mai descreierat ca ala si nici unul mai simpatic. Of asa de multe, si cu cat ma gandesc mai mult cu atat imi amintesc altele si altele, never ever nu o sa pot rascumpara toate lucrurile bune care au venit din directia asta. Best friends of all friends cu lauri si glorie >:D<

Story no.2:
Amigo numero due, caruia nu stiu ce rau as putea sa ii fac ca sa "scap"de el. Si m-am straduit :). Dupa cum spuneam, pe omul asta daca il sun la ora 3 dimineata ca vreau sa ma duc sa ma plimb de nebuna pe strazi, se trezeste, imi da doua palme telefonic asa ca pentru o nesanatoasa care ma aflu si apoi vine cu mine ca sa nu ma pape cainii/aurolacii. In schimb nu pot sa il scot din casa la o ora rezonabila sa bem o bere, cico rico si sa barfim ca "fetilii", fumeaza "paie", stie culorile pe nuante, da si ultimul ban din buzunar pe o sticla de suc/ ciocolata ca sa nu vina cu mana goala la fete, se plictiseste teribil daca ii vorba de club, fie el si cu rockareala maxima, nu mananca puiul meu mediteraneean decat daca il scot din cuptor si il mai prajesc oleaca doar asa sa aiba crusta d-aia toxica, e dependent de toate cartile aberante ale lui Chuck Palahniuk si n-are vrea ever sa asculte, vada, aprecieze ceva normal la cap .. Doamne Simpsoane ce om esti!

Story no.3:
The girls: dupa nesfarsite declaratii oficiale de-ale mele ca m-am lecuit de neamul muieresc forever and ever, mama soarta s-a gandit ea sa faca misto de mine si sa imi trimite zanaticele astea pe cap: nici una nu-i normala si in ciuda aparentelor inofensivo-florico-pinky-fluffy astea micile au maaari ganduri filozofice pe scafarlie...Bai si cum ne adunam noi asa si discutam despre integrarea Romaniei in UE, sensul "vietei" si potentialul absolut redus al fiecarui sentiment homenesc numai vecinii nostri stiu. Am invatat una de la alta urmatoarele:

  • Cooking is so much fun
  • Mama Melkai face cele mai tari sandvisuri si cea mai tare friptura taiata cubulete sa nu ne inecam saracilii de noi
  • Daca ai un mar inseamna ca ai 4 portii
  • Daca n-ai bani de cico inseamna ca ne strambam in parc
  • Daca se uita lumea la tine cu drag, inseamna ca tre sa fii mandra nu rusinata
  • Daca se uita lumea la tine urat inseamna ca lumea e prosti :)
  • Daca ai emotii poti sa iti aduci aminte cum rade hirene si n-ai sanse sa nu zambesti si tu
  • In acelasi stil, daca esti demoralizat poti sa iti aduci aminte cum si cat de mult se apreciaza singure tantitele in cauza
  • Daca te implici prea mult o sa ti-o iei dar o sa iti treaca 
  • Daca te certi din tampenii ai sanse sa nu te mai impaci cu lumea, daca te certi din lucruri serioase exista mereu un compromis
  • Never say to a woman that she's gettin fat, neeever
  • Nu te impreteni prea tare cu pretenu' pretenei e posibil sa nu il mai vezi prea curand
  • O vorba buna la momentul potrivit face cat 2000 dupa
  • Cand una se marita, ne distram toate ca burlacitele
  • Intotdeauna se gasesc 5 minute de barfa, chiar si in cele mai ciudate momente ale vietii
  • Plansul in grup nu e fan, deci daca se jeleste una o pleznim :)) pana isi revine
  • Sa te distrezi e unul din cele mai importante lucruri in viata, nu e vreun pacat
  • Dansatul extrem face bine la silueta si te intinereste cu cel putin 10 ani, plus ca baga tineretu' de 16 ani in invidie
  • Exista pisici sadice care vor sa cucereasca lumea si sa o manipuleze cu puterile lor parapsihologice
  • Cand suntem impreuna suntem toate mai destepte, mai frumoase si mai vesele
{to be continued}

    4 au comentat...:

    hirene/ iry spunea...

    Ce vorbe frumoase spui tu cata...

    i Love you girls... i really do :)

    Kta spunea...

    Ci dragut! Hai da acolo cu bugu' in lume :D

    melutza spunea...

    ce fruuuuuuumooooos !!! lov uuuu !!!

    melutza spunea...

    la penultimul subpunct am recunoscut-o pe pupi :D:D

    Trimiteți un comentariu

    Da-ti cu parerea!

    Arhivă blog

    Despre mine

    Fotografia mea
    Wonderville - Bucuresti, Romania
    Tzacalina mai copii...